Opiniones de clientes Salonplus

Based on 2562 reviews
73%
(1868)
10%
(264)
5%
(128)
3%
(81)
9%
(221)

Micromotore pedicure Spray PodoMonium EcoMonium

FRESE NON COMPATIBILI

Le frese inviatemi con il micromotore non sono compatibili con lo stesso

Gentile Emilio,

Grazie per il suo feedback riguardo al Micromotore pedicure Spray PodoMonium EcoMonium. Siamo spiacenti di sapere che le frese ricevute non sono compatibili con la macchina.

Vedo che ha acquistato il set di frese grandi Luspada invece del set di frese Podomonium, che è il set consigliato per questa macchina. La preghiamo di contattarci in modo da poter discutere una soluzione adatta per lei.

Ci scusiamo per qualsiasi inconveniente causato e siamo pronti ad assisterla ulteriormente.

Cordiali saluti,

Salonplus.it

Parfait

Le casque est arrivé à la date prévue 3 jours après la commande sur palette avec un emballage soigné et bon état neuf
Très satisfaite!!!
Fonctionnel et facile d’utilisation
Vous pouvez commander sans soucis
Je recommande ce site

K
Loeplamp S4 5D op Statief Wit
Karin b. (The Netherlands)

Ben zeer tevreden 👍

N
Tabouret AM-304G Goud-Wit
Nails b.T. (The Netherlands)
Nail salon

Works great for me. Sitting about 8 to 10 hours a day.

I
Ringlamp 18" met statief 48W Zwart
InekeT (The Netherlands)
Echt een toppertje!

Deze lamp is echt aan te raden! Je kunt hem in heel veel verschillende hoogtes verstellen & wat ik ook heel belangrijk vind, is dat de lamp stevig staat en dat doet hij! Het licht is heel goed te veranderen in een warme of koele kleur. Perfect om te gebruiken voor je klanten en/of mooie foto’s te kunnen maken. #imhappy

Tevreden

Leuke lamp! Miste wel een handleiding 😅

N
Medisept Alcohol 70% 5L
Nathalie V. (Belgium)
Medisept alcohol

Goed product, goede prijs

Kruk gaat niet hoog genoeg

Kruk gaat niet hoog genoeg. Willen te klein draaien niet mee

Wat een slechte klantenservice

Product was kwijt geraakt. Geprobeerd om het terug te vinden. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Reageren zeer slecht en onvriendelijk op mail. Gelukkig werd na 1,5 het pakket bezorgd maar hier bestel ik nooit meer iets.

Beste Rachael,

Bedankt voor uw feedback over de PodoMonium Easyfrog Handstuk Zilver Insteekstekker. We begrijpen uw frustratie en willen graag de situatie verduidelijken.

Volgens de trackinginformatie van DPD was uw bestelling geleverd en getekend voor ontvangst. Toen u aangaf dat u niet had getekend en het pakket niet had ontvangen, moest DPD een onderzoek instellen. Dit onderzoek kan helaas enige tijd duren, en hier hebben wij geen invloed op.

Wat betreft uw opmerking over onze klantenservice, herkennen wij ons niet in de beschrijving dat wij slecht en onvriendelijk reageren op e-mails. We horen graag van u wat er precies als slecht en onvriendelijk werd ervaren, zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

Het is fijn om te horen dat het pakket na 1,5 week alsnog bij u is geleverd. Mocht u in de toekomst nog vragen of problemen hebben, staan wij altijd klaar om u verder te helpen.

Met vriendelijke groet,

Salonplus.nl

M
ACTIV JD700 Zwart
Marianne (The Netherlands)
Prima kleine pedicuremotor

Prima werkende pedicuremotor, fijn handstuk, krachtig, gemakkelijk om mee te nemen door compactheid en laag gewicht. Een aanrader!

M
Promed 1030
MR (Germany)
Promed 1030

Kleines, handliches Gerät. Sehr leise, ideal für mich im Kosmetikstudio. Schönes Design mit individuellen Einstellungsmöglichkeiten....kann ich nur empfehlen...top Preis-Leistung!

J
Zadelkruk ergonomisch 6001 Goud Wit
Jolanta N. (The Netherlands)
Slechte kwaliteit en kwam beschadigd

Gouden delen zijn helemaal met krassen en scheuren dat ziet echt niet mooi uit

Beste Jolanta,

Bedankt voor uw feedback over de Zadelkruk ergonomisch 6001 Goud Wit. Het spijt ons te horen dat het product beschadigd is aangekomen en niet aan uw verwachtingen voldoet.

Kunt u alstublieft contact met ons opnemen en enkele foto’s van de beschadigingen sturen? Op die manier kunnen we de situatie beter beoordelen en samen een passende oplossing vinden.

Onze excuses voor het ongemak en we hopen dit snel voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Salonplus.nl

H
Zadelkruk ergonomisch 6001 Goud Zwart
Hiddinga, G. (The Netherlands)
Prima

Alles geheel naar wens.

I
Behandelstoel Sillon met Trays Wit
Iuliia D. (The Netherlands)
beste!

Mijn pakketje werd snel geleverd! netjes, zonder beschadigingen. Ik ben erg tevreden. Bedankt voor je werk!

C
Orthofex Ortho-Spray Handstück
Claudia K. (Germany)

Alles Ok mit dem Service und dem Produkt. Bin sehr zufrieden!

B
Pedicuremotor Promed 625
Bartelijntje S. (Belgium)
Pedimotor

Te weinig gewicht, niet wat ik verwachtte.

Supper goed

Ben tot nu toe nog tevreden over mijn stoel en netjes bezorgd

A
EXO Silent SX7
Anónimo (The Netherlands)
Mooi apparaat

Doet prima z’n werk. Geluidloos. Mooi formaat. Handelbaar

Luxe de La Luxe

Eerst en vooral begin ik bij het reageren naar de klanten toe via jullie klantendienst.
Ik werd snel geholpen via mail & alles was altijd duidelijk.
Bij het ontvangen van mijn bestelling, dacht IK WAT EEN GROTE DOOS :) Maar dan alles uitgepakt en WAUWWW mooi, comfortabel, professioneel!
KORTOM EEN TOP TOP BEHANDELSTOEL! Aanrader voor iedereen die zijn of haar klanten met luxe wilt behandelen.
Gracias, dankjewel, Thankyou, Merci !!

A
Saeyang Marathon 3 Champion Rosa
Adelina-Geanina B. (Germany)
Adelina Benchea

Vielen Dank für dieses tolle Produkt, es funktioniert perfekt, es ist praktisch, es nimmt sehr wenig Platz ein und es ist einfach zu bedienen, mit diesem Produkt scheint die Arbeit wie ein Spiel ❤️

C
PodoMobile Maxi Pedicure Trolley Brush Black
Corina v.W. (The Netherlands)
Fijne koffer

Fijne koffer met veel opbergruimte. Praktisch in de werkzaamheden en makkelijk in de omgang.

Verkeerde bouten

Slechte service en verkeerde bouten en de helpdesk doet ook niks en er zit ook nog verkeerde gebruiksaanwijzing bij
WAARDELOZE STOEL

NOOIT KOPEN

Beste Jaymie,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met de Behandelstoel Hydraulisch Basic 210 Wit. We vinden het erg vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde service en de problemen die u ondervindt met de bouten en de gebruiksaanwijzing.

We hebben echter geen melding van deze problemen ontvangen onder de naam waaronder de bestelling is geplaatst, het ordernummer, of vanaf het e-mailadres waarmee de bestelling is gedaan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen wij u vragen om contact met ons op te nemen en foto's van de betreffende onderdelen en de gebruiksaanwijzing te sturen. Op die manier kunnen we u gericht helpen en een passende oplossing bieden voor de problemen met de stoel.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We stellen uw medewerking zeer op prijs en kijken ernaar uit om dit naar tevredenheid voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Behandelstoelshop.nl

Déçu arrivé en mauvaise état et défectueux j’attend l’étiquette de retour

Chère Emma,

Merci pour votre retour concernant le Tabouret de selle 6001 Or Blanc. Nous nous excusons pour l'état défectueux dans lequel le produit est arrivé.

Nous avons pris note de votre demande et vous enverrons l'étiquette de retour dès que possible. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions.

Cordialement,

Salonplus.fr

Super

Snelle levering ,al in volgende dag . Ik kon gelijk insteken ..en gelijk starten maar !!👍👍